1 december


helluhellu , kom hem för en timma sen typ. haft fotbollsträning, sen lagmöte!
massa om vad vi ska göra i vårat lag, matchkläder, cuper osv osv! men sen är det ju
dock inte säkert jag ska stanna kvar i detta lag, försöker få tag i jenina just nu för
o kolla fall ja kan följa med henne t kortedalas träning, hon spelar dära o vill kanske
börja i de laget ist! jao, men vette hur de blir me det en, käka nyss mat o sånt..
ska hoppa in i duschen nu med, sen fläta 100 flätor, för o få lockit hår. blir helt
fin sen när man vaknar, & sen pappa kom hem med kinapuffs, haha ja älskar!
så blir o vräka i mej de o pringles like always.. aop! sen i skolan hade idrott
haha fotboll, typ ba jag o vidjan som va med mot alla killarna, haha fett kul
sen kolla vi ba film hela tiden! SKIT BRA FILM VERKLIGEN!crash hette den
handlar om mellan vita&svarta(människor)rasistm osv osv.. skit bra film
tkr jag, även om det fick  svenskar att kännas jävlit rasistska som
vissa igenkkligen inte ens är ?, finns dock lika mkt "utländska"
som har fördommar mot svenskar, yaya värt o ta upp? näp, ocj nej
jag e ju dock inte helsvensk så haha, yäs mam! men aja mkt mkt snack
här o lite veerksta, talesett.com! ska hoppa in i tha shoowa. hörs later.

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack för din röst =)

hoppas att du haft en bra start på veckan =)

2009-12-01 @ 22:50:41
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Nikki

Hejsan! Kolla gärna in på min blogg och skriv vad du tycker om mina foton! http://nixie.blogg.se/2009/december/i-an-behind-the-camera.html#comment där ligger dom!

Kram på dej!

2009-12-01 @ 22:54:15
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0