5 december





shusan, någon mer en jag som är sjukt pigg! ligger i min säng och lisa drog precis
hemåt, tråkigt det där, drog ner till lisa förut kärra c, usch haha! så träffade min
bror på vägen o en annan,stanna o snacka me honom tills lisa kom, sen drog
vi & köpa godis och hyrde film"bruno", sen d dröjde tills bussen kom så träffade
kiko,niklas,freidionish,kaspis osv osv.. snackade med dom lite och sånt.. haha
så snällt köpte redbull till mej...glad, sen tog jag o lisa bussen t mej, kollade filmen
haha fan vad bra film, så jävla rolig han va ba bög o sånt, tro mej den är värd o se!
yaya, ska upp om bara ngr få timmar, för imorgon ska min bror tävla som sagt,
nice nice.. aja ska försöka sova snart, har ba så sjukt ont i min rygg haha,
aja godnatt på er ..take care.. sleep well. godnatt'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0