6 december

shälusan, orkade verklige inte blogga igår... kickade som sagt iväg då för att
se mina äldsta bror tävla i luciapokalen,.. det var hans första tävling, & han kom
på4e plats vilket är skit bra, av 17 styckna med.. så det är grymt bra, haha jag
hoppas han tävlar flera gånger, de va faktst roligare o se på en vad jag trodde..
sen drog vi hemåt, köpte ofc mcdonk på vägen hem åt det, så blev de bestämt
att träffa lisa, åkte ner till henne träffade hannah o mahtab på vägen, sn träffa ja
även matilda, stog o tjöta med henne ett bra tag, sen kom lisa vi gjorde inget typ
så de blev tråk så stack båda hem t sig, sen blev de ba hem..webbcam race
hahaha, yap! finns bilder här nedanför, ni får klicka på dom för o se större, men
nu ska jag käka frukost.städa&duscha. hörs senare.. peace

    tjejer!

  carolin&två kompisar, från deras monter! vi gick runt
med sånna linnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0