8 december

va ovanligt, lille milishen är vaken?& kl e typ 2, haha ehm ah!
kan verkligen inte sova, ja önska de va sommar. hade velat sitta ute på
altanen och ba chillat på kvällarna, eller ta kvällsdopp i min pool o sånt, fyfän va nice!
aya de e la inte jätte långt kvar, ligger o käkar godis som alltid..
yeps efter skolan de blev stan me lisa, kollade lite o hon köpte julklapp till sin mami
fotmassage typ, den verka cp skön! sen gitta vi t fyragott elr nått?, köpte massa candy
sen tog vi bussah hemmot, drog hem t mig käka pizza, chilla bah sen stack hon hemåt
ja har ba tatt de lungt duscat & sånt,skänt vah! yäs, de e fan jul snart endå. inte långt
kvar me ja orkar inte räkna, måste ta upp fingrana o räkna såfall haha! inte bra,
o sen har ja inte gjort ngt av läxan idag? suuck jag suger på det hära med o fixa
läxorna! MÅSTE SKÄRPA MEJ.shit, sån bok ja skriver nu igen.. haha
soovgott om ni inte redan gör,juste de känns som när ja somnat då e det morgon
så ni som sover, väntar på att jag ska somna så de blir morgon?,fan va sjukt!
ah godnatt iafall, peaaace n love!!


Kommentarer
Postat av: amanda

finis

2009-12-09 @ 11:40:15
URL: http://mandiwahlroths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0