12 november


hejhej folket :) vad gör alla folk?, själv så skickade ja precis ut hunden
 & låter den sitta där ute själv. han gick runt&gnällde i typ en halvtimma, släppte ut han innan han kanske behövde göra sin grej, men icke sa nicke sen när han kommer in, då ja!
rakt på golvet uuuusch haha. vntasr på att pappa ska komma hem ja tänker inte röra skiten!
 lyssnar just nu på min man, KEN RING! asså hans låtar, bästa budskapen texterna
har sånna bra meningar! bäst verkligen..  lyssnar på ken ring - tyst,
 höjjt volymen till max haha! tro mej  grannarna är vana att jag har på hög musik haha,
shit vad jag saknar min kevvis.. har inte vart me han nu på en vecka osv.
.plus är en vecka idag med!... hehe! men nu ska ja hjälpa vovvisen,
den har fastnat hahah whaa ja skrattr som f*n! hörs senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0