21 november


då var det slut på vårat fotbollslag, spelat skit länge med er tjejer!
från första början då vi hade en tjej tränare, tills min pappa började.
och sen flöt det på med thomas.morgan&arne! vi har haft så kul ihop tjejer,
 hässleholm cup! träningslägret.färgelanda cup där vi även vann 1a prisv i bslutspel,
 skadevi cup, alla träningar, kkif dagarna, när vi mötte förälldrarna. alla förlorar matcher
hahaha (alla menar jag då) de gånger vi vunnit osv! alla smeknamn, alla nya spelare som börja! 
&dessutom så har ja träffat de flesta som är närmast mig genom fotbollen!
& vi alla har så mkt minnen, verkligen en sån underbar tid ni alla betyder verkligen!
kommer aldrig glömma dessa! FOTBOLL KÄRRA F93-94 !!!!!
KÄRLEK!.  så tack för tiden flickor! <3


fanns mkt fler bilder, men helt konstiga hahaha!




Kommentarer
Postat av: daniella

haha joo jag bor i angered men jag går i klarebergsskolan ;)

ska titta på topmodel snart!

2009-11-21 @ 19:35:37
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: lisa

kommer sakna vårat lag :(

2009-11-22 @ 19:42:52
URL: http://lisassvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0