24 november


ah sho sha hejhej. ligger i min säng o hostar till MAX!. fyffan va jobbigt, aja
såntg är livet ibland aaajjt? hahah! vart hemma idag med från skolan, behövdes men
tror ja kickar dit imorgon, fotbollsträning där med så.. aop vill inte missa! min
röst är borta med haha, schluta haha asså börjar skratta så fort ja tänker på ordet..
a fråga int mej fråga ameeeerooo griso! haha, ahp.. mitt emo grej innan de ja skrev
om " fel fel fel ". ah ja tänker inte ta de här,  de börjar bli bättre nu iafall.. så de skit
samma dra ett streck över den texten & läs denna finatext haha, lovar jag har sveriges
tråkigaste blogg, men haha den har iafall lite roligare texter menar det är ju inte dirrekt som
"hej bloggen. idag drog jag till ida, vi kollade film, sen kom hennes mamma och lagade
mat då åt vi den, jätte gott. sen drog jag hem, pluggade spelade schack med pappa & drack
saft. i helgen skajag inte gå ut, för det är för mörkt och händer läskiga grejer ute"
haha okej okej människor, har ja rätt? ah tänkte la det!. nu ska jag sätta på en porrfilm
och käka godis, eller inte. haha, okej övertrött! ska kolla ugly betty. hörs senare
chiaaaaoo take care dåja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0