28 november natt

min mobil är förstörd...r.i.p älskade ed hardy mobil :(

kan berätta lite om min dag iaf, read it! inte tråkigt inte tråkigt ;
ah
som ni läste innan skola o sånt hemåt, sen kikka jag o sis till
hjalm, testa klänning från gita. sjöökt snygg, men sen när vi testa
ja dog, den satt skit fult. inte alls så som man hoppades, de synd de
blir så fan, aya! sen skulle ja få köpt örhängen o sånt men fanns inga
så vi tog buss till stan, där vi drog t uvx stavas de så elle?, aja köpte två
olika ringasr, tjocka&smala, köpte även nytt puder & ett par mjukisbyssor
som alltid, ja e gaalen i mjukis! skönast är det, haha o ja ja hade på mej
det där som ja skrev haha! sen tog vi bussen hemåt, problem på bussen då!
haha skulle testa örhängena, envis jag är ville inte vänta tills ja kom hem satt
där hahah de skaka som fan så skit svårt att sätta dit dom, men de gick tillslut!!
sen kom ja hem, käka pizza me broshan&leon, göttans! papi skulle spela
på puben i kärra, sjunga då asså! sen fixa ja mej lite.. så skulle ja måla
sån eyeliner, toalocket e stäng o så, men de finns ju ett hål lite bakom ni vet
toalocket haha, så va händer jo jag ska kolla mig i spegeln för o måla sträcker
min kropp fram min mobil åker ur fickan rakt ner i toan.oh shit,ja trodde på
riktigt att jag drömde, haha de va hemskt, ja skrek haha ja menar de skrek
och sånt baanka! helt flippad haha, min nya fräna mobil was gone haha, sen
fick ja leon o gråta för ja skrek haha & min bror ba stog o skratta.. sheet
flippflipp! fick ta upp den, mkt mysigt. så vi la den på tork så md en gång
me nden jävla mobilen funkar endå inte :(,aja, helt tåris haha! trodde
mina förälldrar senare skulla flippa över totalt, men nepp! skönt de iaf,
yaya sen tog ja bussen ner till lisa, sprang förbi caandy o köpte redbullis
sen hem t henne, spela in låtar o sånt, softa! sen ut käka pizza igen eller
kebab, ja köpte redbull igen haha, drog t henne igen softa. sen tog
vi bussen till mig, chillade o sånt sen runt halv 1 drog hon hem.så
nu ska jag sova... ligger liksom i min säng me största klumpen.. ååh
vill allt ska vara bra, vill vara lycklig nu.. att allt går som man vill f*n!
aja tänker inte ta upp detta mer nu, sveriges längsta inlägg! godnatt
take care.





mhmmm


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser vekrligen ut som en fjortis i den hårfärgen

2009-11-28 @ 19:38:06
Postat av: milia

detär kul när anonyma komenterar som inte ens träffat mej typ o sånt ska komentera sånt ;

en omgjord bild ,visst bilden ser lite GULLIGT fjortis ut jaja, men jag såg ut som en FJORTIS I I BLONT ANNARS.

2009-11-30 @ 03:46:17
URL: http://baramilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0