28 november



Trodde allt var på sin plats, jag gick rätt vägar.
valde rätt kort & att det dåliga började bli bra.
men jag hade fel, som vanligt.
för några veckor sen, var allt så bra
kunde äntligen le,ögon för en
men det har verkligen gått åt helvete
nu är inte allt som det ska..
jag ger alltid mig själv skulden för det
men igenkligen är inte det mitt fel
men du lyssnar inte på vad jag har att säga
varför allt blivit som det blivit.
men du verkar inte lyssnat på mig.
och du bryr dig verkligen inte ett piss
så orkar inte heller bry mej snart..
mn det är inte mitt fel, det är ditt!!
det är du som är dum i huvudet

jag vet det, har bara haft otur
har bara gjort fel, träffat fel..
detta blir nog sista gången,
2 personer på 4 månader
besvikelse.tårar.allt.
det orkar jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0