5 november




Jag längtar till sommaren & vet ni varför, för då kanske
 jag och lisa ska till turkiet ihop. damp skönt asså! skulle va bäst, bo typ samma hotell o sånt
, ja drar dit med min mamma sen hon med hennes o så kommer vi typ bo på samma hotell!
 hade vart bäst och bara o hoppas de blir som vi vill&de ska nu,
eftersom vi skulle dratt ihop i sommras, men blev fel planerat och tider o allt så var i cypern då istället!
men hoppas på att de blir än"turkiet 2010"

yes plus idag skola 2 lektioner, typ halva lektioner för de brann tydligen i skola, stog i evigheter
där utanför helt kallt haha! sen hem.. fixade och sånt ,så drog ner till  kärra c träffa fort min
bäby, sen kom lisa & vi var tvungna att dra oss bort mot vår träning sa till att vi inte skulle va
med idag o sånt, sen gick vi till bussen & åkte hem till mig åt lite o kollade hotellet vi såfall ska
bo på, kolla film & sånt.. men ska sova om ngn stund! så natti


 

 

:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

det kommer bli bääääääääst <3

2009-11-06 @ 00:40:12
URL: http://lisassvensson.blogg.se/
Postat av: elin

sv: tack :)

2009-11-06 @ 09:04:19
URL: http://elinsimons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0