jag kan verkligen inte sova asså, ligger vaken just nu med magknipa&huvudvärk, usch!
det suger verkligen, men iafall skola imorgon..känner inte för det inte så som jag mår just
nu men det går nog över ska iaf få sova nu med, de goa är ja börjar kvart över 12, fett skönt!
plus ja saknar min bäby också, har inte träffats sen tors! det e lång tid de, men tur iafall
de finns internet/telefon haha,tro mig hade vart död utan de! aja.. nu måste ja sova iafall
ska sätta på film man somnar alltid snabbare då tkr ja iafall, godnatt brothers&sisters,



take care..peaaace out


Kommentarer
Postat av: Walentin

mer bär till folket! eller så kommer du hit ;P

2009-11-09 @ 02:44:04
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0