shit vad jag är trött nu, sitter här med ny duschat hår.. shiit kallt, men skönt att få
duschat man blev lite piggare men endå jag e skit trött nu & fryser som f*n, är helt
irriterad med. på min mamma, som alltid ska jobba sig mot mig, alt är mitt fel enligt dom!!
alltid alltid, och jag orkar verkligen inte mera! .. aja.. ska ta något att äta igen, för typ
5gången idag, sen sova. har en lektion imorgon&det är fotboll!!, sen slutar jag..
så efter tror ja att ja gittar hem till kevvis.. kolla film eller något, om det nu komr bli så
att ja drar dit fårse. .allt e upp till hemma & just nu, bråk varje dag.tro mej, det tar slut
på mej.. ja ger upp snart på allt med som har med "familjer att hålla ihop" skit saker..
men ska kolla på en film nu tror jag, så hörs senare kanske??
PUSS .PEEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: IDA <3

heeej, hur äre med dig då? <3 :)

2009-11-12 @ 22:08:08
URL: http://brunetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0